16 způsobů, jak získat e-mail návštěvníka 2. díl

V dalším našem dílu si poodkryjeme neméně zajímavé způsoby, jak se skrze legální a nevtíravé nástroje dostat ke kontaktům našich klientů. E-mailový marketing je nedílnou součástí moderního přístupu k pravidelnému navyšování obratu z prodeje sortimentu nebo nabízených služeb. Nelze se k této oblasti točit zády a doufat, že to nějak dopadne. Pokud si e-mailový marketing správně nastavíte a navíc budete kontakty třídit, lépe tak zacílíte svou další návnadu nebo newsletter.

Vzdělávací sekce

Své návštěvníky můžete například vzdělávat. Vytvořte si tréninkové články nebo videotrainee a využijte svých schopností k zisku dalších kontaktů. Ve své podstatě výměnou za e-mail, váš zákazník získá relevantní a zároveň užitečné informace.

Vytvořte soutěž

Neznáme snad nikoho, kdo by rád nesoutěžil, nebo by alespoň nechtěl něco vyhrát. Dejte možnost i svým návštěvníkům se zúčastnit soutěže o výhru z vašich služeb nebo sortimentu. Vstup do soutěže je zpoplatněn právě zadáním emailové adresy. Soutěž vám tak umožní navýšení archivu s kontakty.

Pop-up okno

Vyskakovací okna jsou sice silným nástrojem na získání potencionální mailové klientely, ale na druhou stranu působí rušivě. Pokud to s nimi přeženete a bude vyskakovat jedno za druhým, rozhodně tak svému webu na přehlednosti nepřidáte. Pop-up okno lze využít k přenosu důležitých informací, kde například upozorníte na probíhající soutěž. Nevnucujte se hned, jak se návštěvník objeví na vašich stránkách. Dejte mu čas a nabídněte mu pop-up okno například až po otočení třech stránek a setrvání v delším časovém horizontu.

Využijte sticky top bar

Na každém webu lze zobrazit jednoduchou a graficky nenáročnou lištu, která dokáže potencionálního návštěvníka zaujmout. Například při scrollování se takový sticky top bar posunuje společně se stránkou, takže si ho pak klient lépe všimne.

Online chat

Je součástí vaší webové prezentace online chat? Komunikujete s klienty, kteří potřebují poradit nebo pomoci? Online poradnu zpřístupněte až po zadání e-mailového kontaktu. Jedná se o další nenásilný nástroj, který vám přivede nemalé množství e-mailových kontaktů.

Landing Page

Nechte si vytvořit speciální stránku přímo pro zisk mailového kontaktu od svého klienta. Vytvořte si poutavý text, který má čtenáře přesvědčit o vstupu do vámi vytvořené komunity. Předložte mu výhody. Je nutné udělat takový text poutavý, přehledný a nesmíte zapomenout na vhodné grafické zpracování. Landing page má dle statistického sledování obrovskou míru úspěšnosti.

Zisk mailu bez dokončené objednávky

Doslova povinnost pro každou moderně vedenou internetovou prodejnu, která chce navýšit svůj obrat. Klient, co nedokončí svou objednávku už jednou do kolonky kontaktní mail zadal svou adresu. Uchovejte si takové kontakty a vytvořte efektivní kampaň na nedokončené objednávky. Přesvědčte takové klienty, že udělali svým odchodem chybu. Chybělo přeci tak málo a mohli své peníze utratit.

Identifikujte návštěvníky

Sledujte příchody svých zákazníků a mapujte z jakých míst přicházejí. Archivujte o co se zajímají, jaké stránky sledují nejdéle a za co utrácejí. Existují nástroje, které doplňují ověřené kontakty, vy s nimi pak můžete nadále pracovat a dokonale zacílit další reklamní sdělení.

Vždy si dávejte pozor na právní stránku věci, nespamujte a snažte se seriózní cestou navýšit své zisky, jde to.