5 osvědčených moderních tipů, jak získat zákazníka online

Také vás už nebaví, jak je každý článek s marketingovým zaměřením chytřejší než vy a následně se projeví, že podsunuté informace nejsou postavené na osvědčených metodikách? Nebuďte pokusným králíkem a využívejte pouze moderní návody k okamžitému uskutečnění požadavku. V tomto článku vám poskytneme sérii užitečných rad připravených k okamžité aplikaci. Vše naprosto zdarma a bez jakékoliv nutnosti si stahovat PDF knihy nebo placené návody. Virtuální prostor je plný dostupných informací, stačí si jen vybrat ty správné a následně je použít na svém vlastním projektu.

Co to je lead

Ještě před tím, než se pustíte do čtení si jen připomeňme, co to ten lead ve skutečnosti je a jaký má pro vaše podnikání význam. Slovem lead se označuje specifická fáze zájemce, který u vás prozatím nenakoupil, ovšem projevuje o vaše služby nebo produkty zájem. Nyní se pojďme podívat, jakým způsobem tyto cenné leady získat a následně použít.

Hodnotný obsah je základ

Za všech okolností sdílejte pouze kvalitní obsah. Poskytněte všem návštěvníkům potřebné informace, pro které se k vám vypravili. Nesnažte se je opít rohlíkem a útočit reklamním sdělením a vyskakujícími návrhy z poza každé nově načtené stránky. Návštěvník webové stránky nesmí nic prokouknout a naprosto přirozeným pohybem proplouvat požadovanými artikly.

Kalkulačka

Na své webové stránky si vložte kalkulačku, která se v některých chvílích může opravdu hodit. Nemyslete jen na střelbu z vlastní pistole a nabídněte svým nahodilým návštěvníkům pocit, že jim na vašich stránkách nic neschází. Pokud váš formulář s kalkulačkou disponuje větším počtem kroků, tak by bylo vhodné popřemýšlet nad jeho úpravou nebo celkovým předěláním a kalkulačku vždy umístíme na první stranu.

Věrnostní a bonusové programy

Něco navíc bez nutnosti placení? Poskytněte svým čtenářům přidanou hodnotu. Pro zaregistrované pak mohou být uvolněny skvělé návody, nebo vstupenky do soutěží či slevové poukazy a dejte o tom patřičně vědět. Registrace na vašem webu musí mít smysl a předesílat celou řadu nesporných výhod..

Operujete ve virtuálním prostoru

A naučte se ho využívat po celé své délce. Umožněte svým návštěvníkům využít non stop cestu k vyřešení svých problémů. I kdyby se nedala zajistit nepřetržitá poradenská linka ve formě online chatu, rozhodně tomu minimálně několik hodin denně dejte. Odpovídejte na všechny případné nesrovnalosti a otázky. Lidé musí mít pocit, že se v případě potřeby mají na koho obrátit.

Call Back

Skvělou službou ze sektoru aktuálních trendů je Call Back tlačítko. V naprosté nevědomosti se potencionální zákazník rozhodne využít vaší poradenské služby a s vidinou úspor za hovor vám poskytne své telefonní číslo.  

Služba musí samozřejmě fungovat a vy navíc ještě dostanete cenný kontakt. Takto posbíraná čísla si pak dejte do seznamu a rozesílejte těmto lidem občasné zprávy a sdělení o probíhajících akcí. Skvělé na tom je, že máte k dispozici takové klienty, kteří si vaše stránky už našli. Díky tomu se zvyšuje pravděpodobnost opakovaných prodejů.