3 tipy, jak na přímý prodej offline

Prodej služeb nebo zboží na přímo bez využití virtuální technologie? Ano, experti se shodují, že osobní kontakt je stále v kurzu a měl by být součástí každé dobře nastavené marketingové kampaně. Neukrývejte se za webdesign svého portálu a vystrčte hlavu z pomyslné ulity. Prodej můžete uskutečnit i nad rámec svého online podnikání. Přinášíme vám tři typy, jak toho bez větších problému docílit.

Prodávejte osobně

Zapomeňte na online chat nebo mailovou komunikaci a vyzkoušejte si nejstarší způsob prodeje na světě. Osobní setkání či nabídka tváří v tvář je tou nejvěrnější formou marketingu. V úspěšných společnostech e vše řeší za pomocí charismatického obchodního zástupce, který chodí na předem vytipovaná místa a pokouší se produkt nebo službu potenciálním klientům více přiblížit. Nyní nemáme na mysli bytový prodej, ten je už naštěstí dávno za námi.

Aktuálně se navštěvují celé společnosti, úspěch se pak odráží na několika faktorech. Předně je důležité vyslat schopného obchodního zástupce a mít v ruce kvalitní produkt nebo službu, která dokáže skutečně zaujmout. Mimo jiné je třeba předložit zajímavou cenu a dokázat přimět o nákupu minimálně přemýšlet. Nejtěžší je pak sehnat skutečně kvalitního člověka bez fixního platu, ale živeného z provizí prodeje.

Prodávejte po telefonu

Aktivní telemarketing je bezesporu tip prodeje, který rozděluje zákazníky na dvě skupiny lidí. Ti, co telefon okamžitě zavěsí a následně na ty, co si nabídku vyslechnou. Ze statistických údajů jednoznačně vyplývá, že telemarketing je nástrojem plně fungujícím. Tuto skutečnost potvrzuje i obrovské množství Call center, které denně obvolávají tisíce potencionálních klientů.

Nejčastěji se nabízejí telefonní tarify, služby z oblasti televizní zábavy a následně produkty pro firmy. Prodej odstartujete během velmi krátké chvíle, stačí sehnat tým lidí nebo si objednat služby již fungujícího call centra.

Prodávejte za pomocí veletrhů

Poslední cesta vede skrze výstavy a veletrhy, které jsou v posledních letech stále oblíbenějším tématem. Dokonce i do těchto míst míří stále větší počet lidí, co hledají kvalitní službu nebo produkt. Přímo na místě se seznámí s vaší nabídkou a řešením své situace. Pamatujte, že veletrh není o tom něco prodat, ale dát o sobě především vědět. Je to určitá forma reklamního upozornění na své podnikání. Věřte, že celá řada lidí, které oslovíte na veletrhu se následně stanou vašimi přímými zákazníky nebo odběrateli.