PPC reklama vám zvýší návštěvnost webu, a tím pádem i zisk

V současné době moderní technologie výrazně zasahují do byznysu a podnikání, přičemž spousta potenciálních zákazníků si vyhledává informace o službách či produktech nejprve na internetu, až potom vyráží do konkrétní kamenné prodejny či firmy. Podnikatelé se z tohoto důvodu začínají zaměřovat na online marketing, protože nestačí mít pouze reprezentativní webové stránky. Uživatelé se na ně musí nějakým způsobem dostat. A pokud nemáte unikátní produkt či službu, potom vás jen těžko mezi nepřeberným množstvím stránek najdou jen tak, aniž byste pro to nehnuli prstem.

Cílem internetového marketingu je zviditelnit webovou stránku a dostat ji na relevantní klíčová do popředí ve výsledcích vyhledávání. Slouží k tomu různé nástroje a metody, jako jsou optimalizace pro vyhledávače, PPC reklama, reklama na sociálních sítích a podobně.

Co je PPC reklama?

Jedním z nástrojů je PPC reklama, která se nenachází pouze ve vyhledávání. PPC reklama má nekonečné možnosti, o nichž spousta laiků nemá ani ponětí, a proto doporučujeme práci svěřit do rukou odborníků. Jejím charakteristickým rysem je, že platíte až v okamžiku, kdy se potenciální zákazník dostane přes zobrazenou reklamu na vaši stránku.

Google AdWords a Sklik od Seznamu

V České republice uživatelé používají dva hlavní vyhledávače, a to Google a Seznam. V obou systémech nastavíte hned několik druhů reklam. Snad tou nejrozšířenější je reklama ve vyhledávání, která se na Googlu zobrazuje na prvních čtyřech pozicích a na Seznamu na prvních třech. Další možností jsou reklamy v obsahové síti, což jsou různé bannery, jež se zobrazují na různých serverech či v aplikacích.

V této specifické oblasti působí celá řada agentur, nicméně ne každá dokáže nabídnout dobré výsledky. Sázkou na jistotu je PPC Profits, což je společnost působící v online marketingu už řadu let, a tak vám může poskytnout zajímavé reference.