4 výhody globální stránky na Facebooku

Sociální sítě dříve sice sloužily výhradně k vyměňování fotografií a ke sdílení zážitků mezi přáteli, postupem času se však toto médium rozrostlo do masivního měřítka. Nyní se díky sofistikovaným nástrojům dá oslovit obrovské množství potencionálních klientů, pořádat soutěže, zviditelňovat své jméno a navyšovat tak podvědomí o vaší značce.

Ve své podstatě již dávno není nutné rozlepovat letáky, stačí jen správně využít virtuálních technologií a máte možnost se dostat do jakékoliv domácnosti na světě. Globální facebooková stránka se při správném používání proměňuje v reálně efektivní nástroj k rozšíření řad klientely. Zaměřte se na konkrétní země, listujte podrobnými statistikami pro každou zemi zvlášť a sledujte přesné počty fanoušků. Globální stránka na Facebooku pod sebou sdružuje všechny dostupné jazykové mutace.

O globalitě každý neví

Stále existuje velký počet firem, který o nástroji globální správy lokálních firemních stránek nikdy neslyšely a při tom většina z nich lokální firemní stránky provozuje. Určitě moc dobře víte, jak je těžké a časově náročné tyto profily efektivně spravovat, přinášíme vám pět výhod praktické funkce, která je na facebooku k dispozici již od roku 2012. Představme si čtyři výhody globální stránky.

Statistiky na jednom místě

Globální stránka sdružuje veškeré informace na jedné stránce, není tedy nutné vytvářet pro každou zemi zvlášť novou facebook stránku. Ke globální stránce jednoduše novou facebook stránku konkrétní země napojíte a máte o ní přehled společně s ostatními. Získáte tak ucelené statistiky a výsledky jednotlivých podstránek z jednoho místa.

Lokální správce pro každou stránku zvlášť

Facebook moc dobře ví, jak moc je důležitá a v některých ohledech i důležitá obměna jednotlivých aplikací, obrázků a nabídek pro každou lokální zemi zvlášť. Právě z těchto důvodů lze ke každé lokální stránce přiřadit zcela jiného správce, který se o danou stránku může starat odlišným způsobem než další správce o stránku v jiné zemi pod zastřešením vaší společnosti. Navíc se svými klienty v dané zemi mluvíte v rodilém jazyce, což přidává body seriózního vzhledu a zároveň rozšiřuje potencionální základnu fanoušků.

Obsah lze sledovat podle lokality

Facebook dokáže rozpoznat vaší IP adresu a díky tomu se globální stránka uživatelům zobrazuje v jejich jazyce nebo místu, odkud jsou. V praxi to vypadá tak, že pokud se zrovna nacházíte ve Francii a připojíte se k Facebook stránce společnosti využívající globální nástroj, zobrazí se vám lokální stránka ve francouzštině, tedy za předpokladu, že pro takový jazyk a oblast lokální stránka existuje.

Přesměrování na globální stránku

V případě, že se nacházíte v oblasti, kde by měl Facebook problém s určením vaší přesné lokality, budete automaticky přesměrováni na hlavní stránku společnosti, která bude ve většině případů v angličtině. Pokud by vám angličtina nevyhovovala, stačí jen v pravém horním rohu facebook stránky kliknout na tlačítko s třemi tečkami a následně potvrdit switch region, kde si vyberete jinou zemi.

Poslední malou výhodou je, že se údaj o počtu fanoušků celosvětově sčítá.