5 tipů, jak o 99% zlepšit své články pro roboty i lidi

Narazit v dnešní době na pr marketingově zaměřený magazín není vůbec těžké. Drtivá většina z nich úplně zapomíná na své čtenáře, kteří také ruku v ruce navyšují virtuální hodnotu samotného webu. Majitelům takového prostoru jde výhradně o zisk, ovšem na druhou stranu publikují těžko stravitelný obsah, kde panují samé superlativy, vše je bezkonkurenční, nejkvalitnější a zkrátka nepostradatelné.

Čtenář se po přečtení takového textu bez přidané hodnoty vlastně vůbec nic nedozví a pokud se podobný pocit dostavuje častěji, vymaže webové stránky ze svých záložek. Naučte se psát články o 99 % lépe jak pro full textové roboty, tak i pro samotné publikum. Víte, že kvalitní seo pisálci dokážou vytvořit online magazín na libovolné téma, aniž by bylo poznat, že jde o jedno PR sdělení za druhým? Ukažme si 6 jednoduchých triků, jakým způsobem toho docílit.

Váš čtenář, seznamte se

Každý text musí mít své osobité kouzlo a primárně originální sdělení. Zapomeňte na vyřknutí jen několika výhod v odrážkách a nastavte svou laťku trochu výše, než je tomu u ostatních. Skutečně je to, o čem píšete přínosné nebo nutným zlem vedoucím k vylepšení pozice ve vyhledávačích. Čtenář se prostě nesmí nudit.

Klíčová slova

Ano, bez nich to prostě nejde. Vyzkoušejte své produkty hledat za pomocí Seznamu nebo Googlu a nalezněte si relevantní klíčová slova spojená s vašimi produkty. Určitě vás při prohledávání napadnou mnohé další. Prodáváte pneumatiky v Brně a nejsilnějším klíčovým slovem je pneumatiky Praha - použijte selský rozum - relevantnost je vždy důležitější než samotná síla ve vyhledávání.

Rozdělte to hlavou

Pamatujte, že čtenář po otevření stránek s příslušným článkem nezačne ihned od začátku číst, ale nejdříve si obsah prohlédne. Jedná se o několik vteřin, kterými se seznámí s nejpodstatnějšími informacemi a to jsou mezititulky a podnadpisy. Zde by se klíčová slova měla objevovat. Právě nadpisy o velikosti H1 a H2 mají pro vyhledávače obrovský rozdíl. Nesmíte současně zapomenout, že text se vytváří i za účelem navýšení pozic, určité kompromisy je nutné podstupovat.

Jak na Title a Description

Každý vytvořený článek bez silného Title a Descriptionu je jako nedělní kachna bez sklenice piva. Vysvětlete v Title 70 znakovým odkazem, proč je právě ta vaše kachna nejlepší a proč by měl kolem jdoucí ochutnat. Description má až 156 znaků včetně mezer a jedná se o velkou upoutávku pro samotné vyhledávače i klientelu před dveřmi obchodu.

Nudné, dlouhé, neupravené

V dnešním světě plném zhýčkanosti stačí, když se otevření stránky opozdí o dvě sekundy a velká většina uživatelů stránku opouští a jdou na další odkaz v řadě. Nikdo nemá čas, nikdo se nechce zdržovat a především číst neupravené dlouhé a nudné texty obohacené o podezřelou chválu. Dvacetkrát řečeno to samé jinak, tak by se mohl označit amatérsky sepsaný text.

Nepište dlouhé odstavce jako vidíte zde. Jde vám o čtenáře a o přesvědčení si výrobek koupit.

My si to můžeme dovolit, jelikož máme obsahově kvalitní text se skvělými nápady, lidé jen tak číst nepřestanou. Bohatě postačí tři až čtyři řádky na každý z odstavců.