Adsense a Adwords - kouzlo inzerce a reklamy na internetu

Pokud jste vlastníkem webových stránek, jistě i vás často napadlo: jak na to, aby se váš web dostával do popředí a hlavně do podvědomí stávajících i potencionálních zákazníků? Není to nakonec až tolik složité – stačí se zorientovat v několika pojmech a osvětlit si výhody a přínos těchto služeb. Ne jinak je to s relevantní reklamou zobrazující se ze systému na vašich stránkách tak, aby na ni kliklo co nejvíce uživatelů dychtících po detailních informacích a po vašich službách. Za vším je pochopitelně vidina vyššího zisku a je důležité znát všechny možnosti, které vás za tímto smysluplným cílem povedou.

Google AdSense

Jedná se o službu zprostředkovávající reklamu poskytující majitelům a provozovatelům webových stránek způsob, jak zobrazovat pouze relevantní reklamy. Ty jsou systémem AdSense vybírány tak, aby co nejvíce souvisely s obsahem stránek, na kterých jsou umístěny. Již od roku 2006 je služba dostupná i v České republice. Spočívá ve vložení AdSense JavaScript kódu do webové stránky a pokaždé, když ji navštíví koncový uživatel, je zde k zobrazení obsah vyzvednutý ze serverů Google. Je nutno dbát na správný soubor klíčových slov – na základě těch pak závisí počet zobrazení a následných placených prokliknutí.

Google AdWords

Tato reklamní služba, díky níž mohou inzerenti dát svému webu větší důraz ve vyhledávání, je jedním z důležitých příjmů Googlu. Inzerent si sám volí klíčová slova, jež usnadní a upřednostní vyhledání jeho konkrétní stránky. Zacílí tím reklamu na zákazníky v konkrétních zemích či městech, ba dokonce přímo na okolí své prodejny nebo provozovny. Registrace do AdWords je zdarma, platí se pouze, pokud někdo na reklamu klikne a přejde tím na jeho web, nebo zavolá. Navíc investovaná částka je pouze na něm – vyhovující rozpočet lze kdykoliv upravovat a jen pro představu je dobré vědět, že mnoho firem úspěšně začíná s rozpočtem již 300-600 Kč na den.

Není nic rozumnějšího, než se přidat k trendům moderní doby a oslovovat své publikum v tu nejlepší chvíli: objevte se vždy, když lidé hledají přesně to, co právě vy nabízíte!