Zákazníky odrazuje od nákupu v e-shopu těchto 5 věcí

Nákup v internetových obchodech je ze statistického hlediska stále využívanější formou obchodní transakce mezi kupujícím a prodejcem. Tvrdá konkurence však celou polovinu nových virtuálních portálů smete z povrchu zemského během prvního roku.Ptáte se proč? Buď jejich majitelé nevědí, jak se provádí správný online marketing a zapomínají svou značku budovat nebo nedbají na základní zásady poctivého e-shopu - i klient si všimne. Jak se tedy vyvarovat tomu, aby vaše online prodejna nepůsobila neseriózně?

 

Tvorba e-shopu v rukách odborníků

Grafické zpracování webových stránek je vstupní bránou poskytující první vizuální dojem. Jedná se o několik důležitých sekund, které rozhodují o to, jestli zákazník zůstane a přijme vaší pozvánku k detailnějšímu průzkumu virtuálních regálů.

Právě z těchto důvodů je tvorba e-shopu pod taktovkou profesionálů více než důležitá. Nesázejte na obyčejné free šablony a nechte si vyhotovit unikátní a především přehledné zpracování, které vám udrží mnohem více potencionálních zákazníků, než vytvořený web na koleni.Přinášíme vám 4 zásadní nedostatky odrazující od požadovaného nákupu.

Chybějící kontakt

Pokud se domníváte, že u vás budou lidé nakupovat za současné absence uvedeného kontaktu, jste na velkém omylu. Právě chybějící kontakt na vaší osobu nebo sídlo je silně odrazujícím činitelem a nejčastěji poukazuje na nekalé praktiky podnikání. Vyvarujte se této chyby a odkryjte všechny karty na stůl. Poskytněte ucelené podmínky týkající se nákupu, reklamace a celého postupu, který klientovi usnadní cestu i rozmýšlení nad objednávkou.

Doména třetího řádu

Obrovská chyba, která vás dokáže připravit i o 90% zákazníků.Vlastnit e-shop na doméně třetího řádu je ze současného hlediska silnou prohrou a doposud neevidujeme žádný úspěšně vedený projekt na takové doméně. Většinou se toto podnikání do několika měsíců, nejčastěji do jednoho roku uzavře. Už jen samotné znevýhodnění ve vyhledávačích je velkou výstrahou pro všechny začínající podnikatele, kteří by se po této cestě chtěli vydat. Raději na to zapomeňte. Vytvořte si raději svou vlastní image bez jakékoliv nesrovnalosti.

Chybné a zavádějící informace

Nepřehledná strukturalizace webové předlohy je další silnou negací odrazující od nákupu. Vyvarujte se špatného popisu produktů a využijte tohoto prostoru k nalákání zákazníka. Uveďte výhody zboží a zaměřte se i na klíčová slova. Každý produkt by měl mít svůj popisek v minimální délce 900 znaků. Stejně tak nezapomínejte na férové jednání. Nikdo nechce až po dokončení objednávky zjistit, že výrazně větší cena je bez DPH nebo se k ní vážou další skryté poplatky. Snažte se být korektní a ceny uvádějte bez jakéhokoliv skrytého úmyslu nalákat na lepší cenovku.

Špatná komunikace se zákazníkem

Říkáte, že se svými klienty nemluvíte a dlouho vám trvá, než se dostanete na vyřešení otázek vztahujících se k nákupu či reklamacím. Je to konec konců vaše podnikání, které se během několika měsíců dostane do velké krize. Komunikujte a snažte se odpovídat na všechny otázky co nejrychlejším způsobem. Rozhodně nehrajte mimořádně oblíbenou českou hru na mrtvého brouka. Seriózní podnikání vede pouze po jedné cestě a záleží pouze na vás, jestli se po ní vydáte.

Omezené možnosti plateb a dopravy zboží

Pamatujte na jasně fungující pravidlo. Čím méně způsobu platby a možností dopravy nabízíte, tím více zákazníků odradíte. Lidé mají a vždy měli rozdílné potřeby, pokuste se vyhovět co nejširšímu okruhu klientů a nepřipravujte se tak o jejich peníze.