6 věcí moderní marketingové strategie na vašem webu

To co platilo před rokem již dávno nekoresponduje s aktuálními požadavky na efektivní marketing v rámci online byznysu. Jedná se o neustále se vyvíjející segment plný zvratů a novinek vedoucích k pomyslnému prvenství před vaší konkurenci. Mnoho marketingových nástrojů nepřežije jediný rok a ty další se hned od začátku stanou stabilním trendem. Jaké nacházíme v dnešní době a co by kvalitní webový projekt neměl postrádat, pokud chce být vyhledáván i seriózní klientelou hledající opravdu jen to nejlepší?

Poskytovatel služeb se na své webové prezentaci zkrátka musí těmto trendům podvolit bez jakéhokoliv zdržení. Byznys je tvrdým hřištěm, kde je marketing tou nejsilnější zbraní. Co je tedy ze současného marketingového pohledu nepostradatelné?

Interaktivita obsahu

Webové stránky obsahují texty a odstavce s reklamně podpůrnými citacemi, někdy se v rohu objeví i ikonka Blog, ovšem stále jde o prostý text vyžadující pozornost a chuť se do těchto přesvědčovacích praktik pustit. Interaktivita je textem, který dokáže s klienty komunikovat a udržet tak jejich pozornost či získat důležité informace.

Influencer marketing

Ano, youtubeři a další na první pohled obyčejní lidé mající obrovskou základnu fanoušků se stávají velkou výzvou pro všechny velké, ale i střední společnosti. Tradiční reklamě lidé prostě nevěří, kdo by se nechal stále do kola oblbovat úsměvy cizích lidí a falešnou spokojeností.

Prozatím reklamou neposkvrnění lidé dokážou jen letmou zmínkou mezi řečí poskytnout produktu mnohem efektivnější zviditelnění než jakákoliv současná reklama. Tedy za předpokladu, že je vše dobře načasované a přirozené. Výrobce nebo poskytovatel služeb se navíc podle zaměření Youtubera obrací na relevantní cílovou skupinu.

Potenciál mobilních videí roste

Již v letech 2015 bylo zjevné, že mobilní zařízení patří do předního zájmového okruhu marketingových sdělení. Tato věc se pojí s člověkem jako jeho končetiny. S telefonem chodíme do koupelny, školy, práce, postele. Prostě je s námi za všech okolností. Videa se na tomto zařízení zobrazují šestkrát rychleji než na pc, proto je například Facebook plný těchto příspěvků. Žijeme tedy ve věku, kdy se mobilního videa musí jednoznačně využít ke svému prospěchu.

Živá videa

Realita, živé vysílání - hudba budoucnosti? Nikoliv, tento trend již dávno koluje v krevním řečišti naší společnosti. Ať už se podíváme na Instagram nebo Facebook, živá vysílání jsou prostě oblíbená. Webové stránky tak mohou své návštěvníky lákat na skvělé vstupy s hodnotnými informacemi a live chatem.

Snížení pracovních sil - Chatovací boti

Proč platit zaměstnancům ze zákaznického chat centra, když jejich práci dokáže zastat chatovací bot? Jsou zde již od devadesátých let, ovšem od té doby urazily obrovský technologický posun a aktuálně je dost těžké rozpoznat, zda se bavíte s člověkem nebo botem. Pokud to nepoznáte, bot pracuje přesně tak, jak má. Pozor na to tedy, kdo skutečně sedí na konci spletence tohoto virtuálního přenosu.

Nativní reklama

Klasická PR sdělení skládající se ze dvou informací natažených do normostranového článku jsou z pohledu čtivosti naprosto bezcenné. Zákazníci nejsou hloupí a je mnohem těžší zaujmout jejich pozornost. Při čtení článku se nativní reklama chová jako okrajový produkt textu - menší doporučení, jehož zveřejnění má zcela přirozené opodstatnění. Text se tak zaměřuje výhradně na důležité informace a nativní reklama se postará o podvědomé upozornění na možnost nákupu.