6 tipů pro úspěšnější blog

O tom, že blogová scéna má na českém online trhu stále větší váhu není třeba dlouze diskutovat. To co bylo naprostým standardem za velkou louží před deseti lety se pozvolna prokousalo ii do našeho tuzemského kraje.

Ti nejlepší blogeři světa dokázali na svém projektu vydělat i miliony dolarů a to jen nenápadnou reklamou ve svých článcích a samozřejmě vysokou oblíbeností. Moderní doba pokročila a blogy se začali stále častěji spojovat s úspěšným marketingem mnoha společností. Konzumní spotřebitelé se stávají na klasickou reklamu imunní a již nenaslouchají tak, jak by bylo pro společnosti potřebné.

Známé tváře, celebrity ani zpěváci tomu nepomohou. Marketing si povšiml, že nenápadná reklama na webu obyčejných lidí, kteří se staly v očích fanoušků malými mentory je mnohem silnější. K tomu v posledních letech napomohla i nejrozšířenější sociální síť Youtube, Facebook nebo Instagram. Blog se tedy z dnešního hlediska stává zajímavou možností, jak si v online světě přijít na zajímavé částky peněz. V tomto článku si napovíme, jak se v této oblasti stát úspěšnější a svůj blog o to více zviditelnit a pokusit se na něm vydělat.

Neotřelé téma

Nejde ani tak o zajímavé téma, které se stane hnacím motorem vaší cílevědomosti, ale o to, do jaké hloubky mu rozumíte. Opravdový specialista hledající cenné informace pozná, když jen tak plácáte do větru. Podívejte se například na polo právníka, který svůj úspěch vystavil na policejních strkanicích a představení zákona o policii v celé své kráse? Můžete stejným způsobem zaujmout, pokud si budete stavět chatu svépomocí nebo poukazovat na nejnovější trendy v oblasti optimalizace.

Buďte s fanoušky živě

Bloger se stane ikonou až tehdy, kdy nechá ostatní nahlédnout do svého osobního života. To se dělá nejlépe skrze sociální sítě Youtube nebo Facebook. Vysílejte záznamy ze svých praktických rad a věnujte čas nahráváním videí. V této platformě se pak dá prodat další slušná reklama v nenápadném ražení.

Buďte opravdovým specialistou

Nestačí být jen studovaný, je důležité, aby se vám zvolené téma stalo vaším životním zaměřením. Spravovat si blog jen kvůli výdělku je nesmysl. Výdělek přijde až s vaší vytrvalostí a zapálením.

Nekývejte na každou reklamu

Marketéři si vás v případě velkého potenciálu naleznou zcela sami. Nejdříve si prohlédnou vaší aktivitu a zaměří se na již reklamní propagandu vyvěšenou na webu. Nikdy nestavte reklamu před zájmy návštěvníků. Plný web obtěžující reklamy se stává blogem neúspěšným. Na reklamu je dobré cílit ve videích.

Pište poutavé články

Blog je především o předávání informací druhé straně. Pište poutavě a snažte se v tématech odlišit od ostatních. Samotný nadpis článku nebo posléze perex by toho neměl příliš prozradit. Pokuste se v čtenářích vyvolat zvědavost. Článek nemusí být příliš dlouhý, stačí, když se stane hodnotným.

Pravidelnost přispívání

Neexistuje snad žádný úspěšný blog jdoucí po cestě strnulé aktivity. Pravidelné příspěvky jsou důležitým atributem, byť by mělo jít o jediný příspěvek v týdnu. Zaměřte se na určitý den nebo více dnů a vždy ve stejnou dobu postněte zajímavý příspěvek.