5 skvělých tipů pro vaší Facebook stránku

Sociální sítě jsou velkou marketingovou oporou a lovným rybníkem potencionální klientely. Zanevřít na tyto virtuální prostory je vlastním okrádáním nemalé zisky. Facebook stránku má dnes kde jaké uskupení, fanoušci nebo i společnosti. Možná jí máte i vy, ovšem jste si jistí, že z ní těžíte maximum? Přinášíme vám 6 zajímavých rad, které vám mohou napomoct vylepšit stávající portfólio vlastního Facebook brandingu.

Proč vlastnit Facebook stránku?

Ještě než se pustíme do podstaty skvělých tipů pro fungování a navýšení prosperity Facebook stránky, si uveďme několik málo výhod, které sebou přináší?

Kromě toho, že získáte spojení mezi vaším produktem nebo službou a samotnými klienty, vytvoříte si i prostor pro informování o novinkách a k propagaci.

Opečovávat

Pokud se rozhodnete pro vytvoření firemní Facebook stránky, nesmíte jí nechat jen tak ladem. Chce si to vyhranit určitý čas i prostor. Jakmile přestanete pravidelně přispívat, ztratíte důvěryhodnost a lidé o vás ztratí zájem. Nezakládejte si proto stránku jen proto, že jí mají ostatní, ať vás to nepoškodí.

Výběr názvu stránky

Při výběru názvu stránky buďte taktéž opatrní a zbytečně nehazardujte, facebook totiž nepovoluje dodatečné změny. Pak by vás třeba malé písmeno nebo neatraktivní název mohl stát dosti nervů. Dejte si proto v tomto případě na čas.

Publikační plán

Ještě před tím než rozhrnete pomyslnou oponu Facebookového šílenství, vytvořte si pevný publikační plán a toho se neochvějně držte. Lidé si tak mnohem lépe navyknou, že v pondělí vychází novinky z prodeje a ve středu menší videonávody k používání jednotlivého sortimentu. Záleží to pouze n vás.

Používejte chytré nástroje

Facebook poskytuje přímou cestu k využívání chytrých nástrojů. Za jejich pomocí lze zefektivnit celkovou práci a zautomatizovat některé cyklické procesy. Například MeedEdgar dokáže pojmout několik příspěvku a přesně podle stanoveného plánu je pak publikovat bez vaší přítomnosti.

Sledujte, co funguje

Testujte své čtenáře a potencionální klienty všemi dostupnými prostředky. Zveřejňujte videonávody, vyhlašujte soutěže, pište zajímavé krátké články. Publikujte obrázky, dávejte rady. Sami si své fanoušky otestujte a zjistěte, co je nejvíce zajímá.