6 zajímavých věcí o SEO, sociálních sítích a vašem podnikání

Aktuální pokroková doba zažívá neuvěřitelný technologický, ekonomický i sociální růst. V každé z těchto oblastí je těžké vystopovat, co se bude dít za několik let. Jedno je však jisté už nyní, sociální sítě jsou s námi stále více provázanější a ve své podstatě neexistuje moment, kdy by člověk nebyl aktivní. Facebook dle statistik otevíráme několikrát denně a po zbytek dne jsme k zastižení na messengeru.

Už dokonce známe případy volání na policejní tísňovou linku, kdy bylo nahlášeno pohřešování osob jen z toho důvodu, že si více jak 48 hodin nepřečetli zaslanou zprávu. Význam marketingu v tomto segmentu má tedy obrovský význam. SEO a linkbuilding tedy již dávno není primární marketingová metoda.

SEO ano, ale bez sítě nikoliv

Vytvořit optimalizované webové stránky není vůbec jednoduché a rozhodně se vám to nepodaří přes jedinou noc. Je třeba myslet i na ty nejmenší detaily, funkčnost, vyvarovat se duplicitnímu obsahu, nekupovat zpětné odkazy na špatných místech, nechat si psát kvalitní články a rovněž bý aktivní.

Je to o pravidelném navyšování SEO hodnot, kontrolování obsahu, o popiscích, přehlednosti webu. Pokud se tím vším prokoušete, rozhodně nezapomínejte na sociální sítě. Bez nich vám v aktuální době nebude žádný marketing dost dobrý. Sociální sítě jsou plné potencionálních klientů a rovněž možnost se prostřednictvím sdílení dostat i do nejzazších koutů republiky i světa.

Bez Buttons se neobejdete

Asi není nutné vysvětlovat, co je to social buttons a pokud ano, tak patříte do té minoritní skupiny webmasterů, která prostě sociální sítě ignoruje. Sociální button neboli tlačítko, ikona je v dnešní době přímo nutnost a nyní se nebavíme jen o Facebooku. Známé sítě jsou také Google plus nebo Twitter, Youtube, Flickr, Pinterest a mnoho dalších. Facebook je však základem vašeho marketingu.

Nejde jen o to založit

Pokud se domníváte, že vám postačí vytvořit facebook stránku, odeslat pozvánky a tím to pro vás končí, tak jste na velkém omylu. Existuje obrovské množství neaktivních facebook firemních stránek, kde se prostě zastavil čas, i když společnost normálně běží. Nebuďte i vy pasivní a rozjeďte facebook marketing, hledejte stále nové zákazníky, chtějte aby se vaše příspěvky sdílely a ukazovaly tak přátelům vašich fanoušků. Jen za těchto předpokladů má propojení se sociálními sítěmi nějakou váhu.

Komentování skrze plugin

Skvělá věc, která samozřejmě nahrazuje tradiční pluginy s komentáři pod příspěvkem je plugin přímo od Facebooku. Nechte své uživatele komunikovat přímo přes svůj účet a pokuste se z toho vytěžit další propojení s novými zákazníky. Stejně tak nechte vyniknout button líbí se mi. Modrý paleček je už notoricky známý a stále hodně využívaný.

Pravidelná aktualizace a obsah

Najměte si pro potřeby facebook marketingu zkušeného externího pracovníka, nejlépe nějakého vysokoškoláka, který si rád přivydělá a celkově se vám o firemní stránku postará za celkem přijatelné peníze. Firemní stránku na facebooku je nutné neustále aktualizovat a přivádět opravdu kvalitní a užitečný obsah. Firemní stránka je ve své podstatě komunikační kanál, kterým lze oslovit velký počet lidí. Neusínejte na vavřínech a obden vytáhněte kvalitní obsah dle zaměření vašeho podnikání.

Nejlepší nakonec

Pokud jste to ještě neudělali, tak si na svých stránkách rychle zprovozněte možnost registrace a přihlášení za pomocí sociálního profilu. Už žádné zbytečné formuláře ani vyplňování citlivých údajů. Ušetříte tak svým čtenářům či návštěvníkům obrovské množství času a rovněž se k vám

zaregistruje větší počet klientů.