• Previous
  • Next
  • Crypto a finance

16 způsobů, jak získat e-mail návštěvníka 1. díl

Oslovovat potencionálního zákazníka skrze mailovou poštu se vždy vyplatí. Je zde sice nepatrná šance na úspěch, jelikož většina takových zpráv končí buď v koši v horším případě i ve Spamu. Boj o prodej či o sdělení zajímavých informací prostřednictvím elektronické pošty nevzdávejte. Existují i zákazníci, kteří si mail otevřou a po přečtení několika prvních řádek se sami rozhodnou, zda budou ve studiu pokračovat. Přinášíme vám přehled ve dvoudílném seriálu o tom, jak takového návštěvníka vůbec získat. Ještě před tím, než se do toho pustíte, mějte na paměti, že sběr e-mailů musí podléhat platným zákonům České republiky - nespamujte.

Kontaktní formulář

Kontaktní formulář je skvělou možností, jak získat kontakt. Na vaše stránky se dostane zájemce o služby, ovšem má doplňující otázku. Nechte se ho zeptat ve formuláři a uskladněte si jeho e-mailovou adresu pro pozdější použití.

Vyzvěte ho v postranní liště

Vytváříte pro své klienty newsletter? Dejte o něm vědět například v postranní liště, vyzvěte je k přihlášení. Tato marketingová strategie se může objevit v celém webovém rozhraní, takže je důležité se nad výzvou řádně zamyslet.

Síla e-booku

Každého návštěvníka potěší, když něco získá zdarma.Nechte si vypracovat zajímavý e-book plný informací, které jinak v tradičním blogu či na svých stránkách nenabízíte. Nemusí se vždy jednat pouze o e-book, i takový katalog nebo případová studie má své specifické kouzlo. Nabízejte takových katalogů více s rozmanitým zaměřením a třiďte tak své kontakty podle toho, co je ve skutečnosti zajímá.

Obsah navíc

Možná se vám zdá e-book jako příliš rozsáhlé dílo. Tak ho prostě nedělejte a pokuste se svým zákazníkům předložit pouze hodnotné informace zabalené do vzdušnějšího formátu. Takový obsah výměnou za e-mail je skvělým krokem, jak si třídit kontakty dle toho, o co projeví zájem.

Obsah pod zámkem

Dalším skvělým způsobem, jak od návštěvníků získat e-mailový kontakt je obsah pod zámkem. Poskytněte čtenářům skvělý článek a v polovině ho prostě přerušte. Další obsah zveřejněte pouze po vyplnění kontaktu.

E-mail z diskuze

Máte na svém webu možnost diskuze pod článkem nebo přímo své malé interní diskuzní fórum? Dostaňte z této oblasti co nejvíce a všechny kontakty si pečlivě uschovejte. Jedná se o další pramen živé vody, proč ho tedy nevyužít.

Vytvoření účtu - registrace

Každý zákazník, který se rozhodne pro registraci na vašem portálu či obsahovém webu je cennou jednotkou. Taková jednotka důvěřuje vaší službě a s velkou pravděpodobností se stane vaším zákazníkem. Pokuste se v rámci registrace registrované zvýhodnit a jasně jim dát najevo, že se jim vstup do vaší komunity vyplatí. Registraci se pokuste udělat co nejjednodušší, nejlépe přes Facebook, kde stačí jedno kliknutí.

Užitečné nástroje

Pokuste se svým návštěvníkům nabídnout informace, které jim skutečně pomohou. Může to být třeba srovnávač, kalkulačka nebo analýza. Tato metoda je z celosvětového hlediska hodně populární a přináší majitelům stránek velké množství kontaktů.