smlouva

Nelze jinak, než souhlasit. Poskytování služeb v rámci digitálního trhu sebou nese značné zvýhodnění a pokud dokážete oslovit potenciální klienty ve vzdálenějších městech, na nic nečekejte.

Pro zachování serióznosti budované značky, se při hledání obraťte na skutečné odborníky. Poskytněte jim pak přehledné informace o požadavcích a společnými silami se pokuste o co nejlepší výsledek. Nezáleží na tom zda se pouštíte do rozsáhlejší renovace stávajícího webu nebo plánujete otevřít úplně nový, ale na důležitých bodech, které se pro vaší ochranu musí objevit ve smlouvě o vytvoření díla.

Zajištění kompatibility v prohlížečích

Na první místo vkládáme hned jednu z nejdůležitějších položek. Správná indexace stránek předními prohlížeči stojí za celkovým úspěchem počínání. Za žádných okolností proto nedovolte, že by se zrovna váš web neměl zobrazovat uživatelům používající Edge, Chrome nebo FireFox. K těmto velikánům se pak nebojte přidat i další jako jsou například Opera nebo Safari.

Mobilní kompatibilita

Žijeme v době nadměrné závislosti na mobilních zařízeních. S jejich pomocí platíme účty, sdílíme, hrajeme, hledáme informace a v neposlední řadě i objednáváme z internetových obchodů. Opravdu máte ještě zájem, aby položka o bezchybné funkčnosti webu na mobilních zařízeních nebyla součástí sepsané smlouvy?

OTÁZKA RYCHLÉHO PŘIPOJENÍ

Dlouhé načítání obsahu stránek trvající přes 3 vteřiny vám vezme cca 30 % klientů, aniž by se s vaší nabídkou seznámili. Každá další vteřina je pak doslova smrtelnou substancí. Nepodvolujte se neúspěchu ještě dříve, než se o něj pokusíte a zahrňte do smlouvy minimální naměřené hodnoty pro jasné nastavení svých požadavků.

Webová mapa

Speciální soubor ve formátu XML promlouvá skrze specifickou stránku webu přímo k robotům vyhledávačů. Ti pak z těchto míst získají cenné informace o zaměření webového obsahu a každé zveřejněné aktualitě. Sitemap je skvělým nástrojem pro lepší odezvu ve vyčíslení relevantnosti vašich stránek. Robotům usnadníte procházení a webovému obsahu zajistíte bez jediné výjimky skvělou indexaci.

Hluché místo

Po spuštění internetových stránek budete hluché místo vámi spravovaného webového obsahu hledat opravdu jen velmi obtížně. Časem se začnou tyto díry objevovat a společně s nimi i klasický slogan - stránka neexistuje. Využijte této plochy a poskytněte všem zákazníkům efektivní inspiraci k dalšímu hledání.