responzivní web

V minulosti sloužil mobil především ke komunikaci. Buď po cestě přímého oslovení nebo prostřednictvím krátké textové zprávy. Využíval se též jako kapesní diář a plnohodnotné záznamové zařízení.

Pod nátlakem nových technologií se na současné používání telefonu hledí jako na přirozenou závislost. Lidé za pomocí telefonu ovládají domácnost, řídí společnosti, obchodují na burze, hrajou casino, platí účty a sdílí obrovské množství informací.

V posledních letech na této platformě vzrůstá i počet uzavřených objednávek z internetových obchodů. Obchodování na internetu není tedy jen o webové prezentaci, reklamě nebo o počtu objednávek, ale i o kompatibilitě s nejpoužívanějším zařízením na světě.

Chcete být skutečně úspěšní, ale v propojení mezi vaším webem a telefonem je pár nedostatků? Vy tuto skutečnost navíc přehlížíte nebo dokonce podceňujete?

V takovém případě bojujete v předem prohrané bitvě. Vyvarujte se těmto 5 zásadním chybám v komunikaci mezi vaším webem a telefonem.

Responzivní přenos bez chyb

Displej telefonu se nedá s klasickým formátem obrazovek stolních a přenosných počítačů srovnávat. To, co vypadá skvěle na notebooku už zdaleka nemusí odpovídat kvalitám zobrazení v mobilu. Responzivní stránky se dokážou automaticky přizpůsobit rozlišení displeje. Uživatel tak nemusí využívat posuvník a zdlouhavě rolovat homepage.

Pamatujte, že jakákoliv negace nahrává konkurenci. Nabízejí obdobné služby za vyšší cenu a přesto u nich lidé nakupují více? Pokud je jejich web v mobilních zařízeních přehlednější, nejde o žádné překvapení. Lidé jsou pohodlní a chtějí od aplikací a služeb maximální komfort. Ještě před tím, než začnete zkoumat statistiky pohybu uživatelů nebo se snažit vymyslet lákavou akci, zkontrolujte si funkčnost mobilního zobrazení.

Zákazník chce informace pohybem prstu

Mobilní verze webu nemusí obsahovat zbytečné popisky a další texty nekorespondující přímo s nákupem. Alfou omegou se stávají detailní informace o produktu, viditelná cena, košík a možnost přejíždět po jednotlivých obrázcích pouhým posuvem prstu.

Vyhledávání topujte

Rozhodně neodstraňujte možnost vyhledávání. Umístění vyhledávače pečlivě zvažte a vymezte si pro něj jednu z lepších pozic. Majitelé shopů si neuvědomují, že právě tato služba se stává samotnými uživateli hojně využívaná. Dávejte si pozor, aby se váš zákazník nepřesunul vlivem třetí strany na jiné webové stránky. Za všech okolností musí zůstat u vás.

Objednávka snadná a rychlá

Internetové nakupování se stalo populární pro svou jednoduchost a rychlé vyřízení. Žádné fronty, čekání nebo snad hledání produktů v rozlehlém obchodním centru. Pokud je online nákup rychlý a pohodlný, mobilní nákup se musí stát o to pohodlnější. Celý proces zjednodušte a snažte se po dožadovat jen nezbytně nutných údajů. Nezapomeňte na přehledné vyčíslení ceny a dopravy.

Nejdůležitější položky neustále na očích

Nejdůležitější aspekty nabízených služeb na svých stránkách ukotvěte a nechte je rolovat společně s pohybem posuvu. Buď se můžete rozhodnout pro výčet nejdůležitějších aplikací jako je nákupní košík popřípadě vyhledávač nebo zakotvit celé menu a tím ho nechat zákazníkům neustále před očima.