-
04
srp 2018
6 tipů k dokonalé propagaci eshopu dle aktuálních trendů
Nový i zavedený internetový obchod nesmí v žádném svém období zapomínat na propagační strategie a neustále posilovat pozici na virtuálním trhu. S ohledem na produktové zaměření či oblast poskytování služeb se dostáváme do křížku s konkurencí. Poradíme vám nejužitečnější tipy ze současného vědění a předložíme tak nejrychlejší cestu k pomyslným kladným číslům. Jak se tedy stát úspěšným internetovým podnikem a nasednout do správného vlaku cílené a zároveň efektivní propagace?
Optimalizujte vyhledávače
Správná optimalizace webových stránek je základem celého schématu. Napomáhá mnohem lépe určit poptávku a analyzovat její vývoj na probíhajícím trhu. Analýza klíčových slov vám naopak vylepší návrhy vhodnější struktury a efektivněji napomůže minimalizovat nežádoucí duplicity a uspořádá produkty do správných kategorií. Zvyšujte kvalitu svého obsahu blogem, sepisováním článků a aktualizací obsahu relevantním textem.
PPC reklama
Platba za každý proklik vámi vystavené reklamy je lepší strategií, než platit za uveřejnění banneru na určitou dobu. Nejznámějším systémem je pak Google Adwords či Seznam Sklik. Reklama se pak zobrazuje na tématicky podobných webech, což je pro vás velkou výhodou a dokážete tak sehnat mnohem zajímavější klienty.
Bannerová reklama ano, ale pozor
Zde je zapotřebí zvolit správné umístění a jejich počet. Upozorněte na skvělou akci, ale nezapomeňte, že návrhy a úprava bannerové reklamy je velmi náročná a špatné umístění se pak nesetká s účinkem. Zde je třeba sledovat a analyzovat změny v chování návštěvníků a reklamní upoutávku přesouvat a měnit její vzhled.
PR články síla slova
Zveřejňování PR článků je všeobecně důležitou operací, které využívá velký počet firem. Placený PR článek s perfektní informativní hodnotou umístěný na správném webu je skvělým nástrojem ke zvýšení popularity. Dají se pořídit od několika málo desítek korun až po deseti tisíce, od čehož se samozřejmě odvíjí i celková kvalita poskytnuté služby.
Sociální sítě
Zde hlavní roli sehrává především Facebook, ovšem síla ostatních rostoucích sociálních platforem rovněž není k zahození. Tyto portály v právě probíhajícím čase patří a do budoucna i budou stále větším médiem a marketingovým hřištěm.
Propagujte i mimo internet
Propagace webových stránek a marketingová strategie nemusí být vždy spojená s internetem. Reklamní kampaň vytvoříte i z naprosto obyčejné offline záležitosti. Ať už se rozhodnete pro informační letáky na prodejně, či k vytvoření zajímavé brožury ponechaných na správných místech, síla klasické reklamy dokáže skvěle podpořit reklamu v online světě.