-
08
úno 2018
5 tipů pro správně nastavené portfólio fotografa
Patříte mezi kvalitní specialisty v rámci fotografování a nabízíte své služby k celoplošnému využívání? Svou profesí jste si jisti a v mnohém převyšujete konkurenci, ovšem bez odkazu se o vás nikdo nedozví. Jak v tomto drsném světě plném konkurence zaujmout a dokázat, že právě vy jste tím pravým?
Tento informativně založený článek vám poukáže na několik zajímavých tipů vedoucích k jasnému vylepšení odkazu v podobě portfólia. Musí především zaujmout a v krátkosti úderně naznačit, že odchod ze stránek je velkou chybou každého zájemce o kvalitního fotografa.
Přehledně a jednoduše jako se vším
Online prezentace je v dnešní době důležitým aspektem při stanovení úspěchu. Virtuální technologie jsou dnes jasnou volbou a měřítkem pro určení ziskovosti podnikatelského záměru. Bez internetu nepřežije prostě nikdo.
Nejvíce zákazníků seženete právě zde. I takové, které o vás doposud nic nevědí. Hlavní stránka by měla být proto přehledná a okamžitě poukázat na to, čím jste jedineční a proč vlastně vašich služeb využít. Nesmíte zapomenout na výstižné sdělení vašeho zaměření. Určitě nezapomeňte na praktické menu, ceník a ukázky své práce.
Fotografie hovoří za vše
Fotografie jsou bezesporu jasným středem vesmíru každého webu vlastnícího profesionálním fotografem. Upozorněte na svou nejlepší práci a vždy se snažte předložit co nejrozmanitější výsledek. Zaujmete tak mnohem větší skupinu potencionálních zájemců o vaše služby.
Recenze argumentují
Poproste své nejlepší klienty, kteří hýřili chvalozpěvy na vaší adresu a nechte je sepsat krátkou recenzi se zkušenostmi s vaší službou. Jde o nejlepší reklamu, které se jen málo co vyrovná. Navíc je zdarma, ovšem nesmí působit koupeně. Ke každé recenzi nezapomeňte dát odkaz na vytvořenou fotogalerii.
Konverze hraje prim
K jednotlivým stránkám se zákazník musí dostat rychle a bez jakýchkoliv obtíží. Nesmí se stát, že klikne na ceník a objeví se mu text o vašich službách, hromada fotografií a následně další odkaz na ceník služeb. Klienta na každé stránce přirozenou formou směrujte ke konverzi ať už jde o objednávku služeb, stažení e-booku nebo odebírání newsletteru.
Sociální sítě
Možná vám to přijde jako klišé, ovšem sociální sítě jsou silným internetovým médiem, kde se pohybuje největší počet lidí. Buďte jim proto na blízku a vytvořte si pracovní profil, kde budete budovat svou základnu fanoušků a jen pro ně publikovat určité fotografie. Upevňujte s nimi vztah, komunikujte a nechte se díky tomuto spojení prezentovat u přátel vašich Facebook stránek.