-
30
kvě 2017
7 tipů - jak být úspěšný na Twitteru
Účast na sociálních médiích je z pohledu internetového marketingu nepostradatelnou součástí a Twitter může být jednou z nich. Každý se v dnešním světe pohybuje v jiných vodách. Někdo dává přednost Instagramu, Facebooku a ti další se zase revanžují n krátkých textových zprávách. Pečlivě jsme pro vás připravili sedm kroků, jak být v této oblasti úspěšní.
Konverzujte
Nepoužívejte jednosměrný proud informací a snažte se odhalovat a sledovat reakce na své příspěvky, netlačte své informace pouze ven. Využívejte Twittování k zisku cenné zpětné vazby.
Využívejte seznamy a vyhledávání
Mějte vždy aktuální informace a snažte se být ve středu dění. Sledujte proto věrohodné a aktivní twitterové uživatele. Organizujte si takové lidi do svého seznamu a čerpejte vždy aktuální informace.
Paretovo pravidlo
Netlačte své marketingové portfolio v každém příspěvku. Snažte se to rozdělit 80 na 20. Dávejte svým fanouškům i něco navíc. Podporujte svou komunitu, poukazujte na to, co se kolem vás děje nového. Twiiter nesmí být jen o reklamním sdělení.
Follow back
Komunikujte se svými uživateli napřímo a následujte své uživatele. Postupem času si lze tímto prostřednictvím sehnat i pravidelné odběratele nebo obchodní partnery, tedy pokud máte co nabídnout.
Buďte extrovert
Zatlačte trochu na pilu a začněte například s menšími rozhovory. Najděte si správné lidi a sledujte jejich reakce. Nejhorší je, když se svými twiiter následovníky vůbec nekomunikujete a pouze jim vnášíte na zeď omáčku ohledně svých produktů.
Má to vůbec cenu
Pokud obchodujete s oblečením nebo parfémy, tak pro vás sociální síť v podobě Twitteru asi nebude. Je nutné si uvědomit, jakou cílovou skupinu hledáte a zda se na internetu vůbec nachází. Teprve až po té se vyplatí do takového marketingu vložit svou energii.
Komunikujte a budujte
V České republice se nachází celá řada úspěšných společností a poboček, které se svými followery komunikují. Dělejte to také tak, mluvte s nimi a nenechte je spát. Právě díky komunikaci lze získat další followery z řad jejich známých.
Usilovat o marketing na Twitteru se vyplatí pouze tehdy, pokud máte příbuzný produkt nebo službu ohledně technologií.