• Previous
  • Next
  • Crypto a finance

5 tipů, jak uspět v dnešní době na Instagramu

Instagram je stále se rozšiřující sociální sítí, která ve svých prvopočátcích fungovala pouze jako prostor pro rychlé sdílené vizuálních zážitků. Jakmile se však v jakémkoliv segmentu sejde trochu více lidí, okamžitě se tímto směrem zahledí i favorizující marketingové strategie.

Stejně tak jako nebyl schématu posilování pozic obchodníků ušetřen Facebook, ani Instagram neodchází bez poskvrny. Dnes je to jedna z možností, jak o sobě dát vědět. Přinášíme vám proto soubor pěti rad, jak být v těchto vodách úspěšní.

Niche

Ze všeho nejdříve je nutné s určit, o jakou zprávu se podělíte a s kým vlastně chcete komunikovat. Obsah musí být neprůstřelný a měl by být pravidelně oživován. Jděte jasně definovatelným směrem. Nepostujte jen pro zaplnění prázdného místa.

Z vašich fotek musí být jasné, že se zase jedná o vás. Jste cestovní kanceláří? Foťte nádherné lokality a zvěte na cestu. Prodáváte pamlsky pro psy? Stejně tak směřujte obsah svého sdílení. Vašim fanouškům to musí dávat smysl.

 

Fotka nebo Feed

Svůj profil proměňte v moderní galerii vytvářející celek. Instagram není jen o jednom postu, ale o celkovém přístupu k marketingovému počínání. Neskákejte z tématu do tématu a s každou další fotografií se pokuste vytvořit harmonickou symfonii

Nestřídejte kvalitu snímků, lidi, barvu. Stůjte si za svým originálním stylem. Nalezněte si tu nejideálnější vizuální tématiku a držte se své cesty.

Příběh je váš

Prodejte foto příběh a dávejte ho svým fanouškům po kouskách. Inspiraci nezakazujeme, ale buďte osobití a vždy dbejte na vlastní podobenství, které samozřejmě souvisí s vaším tématem obchodu. Příběh za vás nevymyslíme, to je pouze na vás.

Sami po čase zjistíte, co funguje nejlépe. Víme, že je těžké vymyslet něco, co ještě neexistuje, ale v tom je zakódovaný úspěch obchodu, marketingu a prodeje.. Nacházíte se na hřišti ostrých hochů, nezapomínejte na to. Lidé mají rádi příběhy, dejte jim nějaký.

Mocné slovo Hashtag

Alchymistický um se projeví až s označením hashtagů. Díky těmto slovům se fanoušek může proklikat až k vašemu příběhu. Bez nich vás lidé naleznou jen s velkou námahou skrze doporučené posty od svých přátel. Hashtagy jsou pozvánkou pro všechny ostatní.

Nedávejte jich zbytečně mnoho a vždy se snažte, aby co nejlépe odpovídaly skutečnosti. Prodáváte nábytek? Rozhodně nedávejte hashtag nábytek, jelikož se ztratíte v obrovském zástupu ostatních fotografií. Nalezněte trochu originálnější a nebojte se je pravidelně aktualizovat.

Komunikace

Na svou komunitu nezapomínejte a oživujte jí vlastními komenty. Odpovídejte na dotazy a staňte se rychle reagujícím posterem. Lidé komunikují online a mají rádi zpětnou vazbu. Není nic horšího, než nálepka mrtvého sdílejícího, který krom nových fotek na nic nereaguje. Pro navýšení povědomí o vašem účtu buďte aktivní, jak jen vám to čas dovolí - uvidíte, že se vám to z dlouhodobého hlediska vyplatí.

Instagram je jen jednou z mnoha možností, jak rozšířit portfólio potencionální klientely, ale i na tuto oblast je nutné si vymezit dostatečné množství času.