Marketingové kurzy v rámci cíleného zdokonalování obchodního brandu a schopností podnikatelů jsou všeobecně známé. Klasické pojetí reklamních kampaní je investice, bez níž nedojdete dál než k prahu svých dveří.

Číst dál...

Online podnikání není jen o založení internetového obchodu s libovolným produktem nebo službou, ale o celé plejádě rozličných možností. Někdo se vydá na dráhu úspěšného vývojáře a ti další usednou za virtuální pero ke svým marketingovým PR článkům. Velkým lákadlem jsou burzovní trhy nebo dokonce obchod s kryptoměnou. Nejznámější kryptoměnou současnosti je bezesporu BitCoin. Ten, kdo vůbec netuší, co se za tímto slovem skrývá, dost možná objeví prozatím neprobádaný a mimořádně lákavý prostor k vytvoření úspěšného otisku.

Číst dál...

Ve vzduchu je ještě cítit nasládlá chuť plná očekávání z nových lepších zítřků. Není tomu tak dávno, kdy váš webový projekt nabízející službu stáhl oponu a začal vysílat. Bezpočet chyb v nově spuštěném webovém prostředí se vychytává za pochodu, přicházejí první objednávky a expedujeme první sortiment. Nenechte se však ovlivnit neuchopitelným úspěchem začínajích a přitvrďte.

Číst dál...

Partnerský program přináší možnost výdělku za zprostředkování objednávek. Stačí, když si na své WWW stránky umístíte reklamu na nás s provizním odkazem či reklamní plochu s bannery. Za každou realizovanou objednávku, která bude provedena zákazníkem, jenž přišel přes reklamu či odkaz na vašich stránkách, obdržíte část zaplaceného pojistného. Zákazník může u nás objednat až 90 dní po návštěvě přes vaše stránky a vy získáte odměnu.

Číst dál...

Politické, sociální a v neposlední řadě i ekonomické dopady, a to jak na velkou Británii samotnou, tak na Evropskou unii. Takový tzv brexit, čili vystoupení Velké Británie z EU chtě nechtě bude mít. Nesporný samozřejmě bude i vliv na tzv. online, tedy internetové podnikání. Obzvláště majitelé menších e-shopů by se měli připravit na změny.

Číst dál...

Za anglickou zkratkou SEO se skrývá obrovské množství operací napomáhající k lepší viditelnosti webových stránek ve výsledcích vyhledávání. Specialisté na tuto problematiku se v drtivé většině hlasů shodují, že za úspěchem webového projektu stojí první krok - tedy volba url adresy. Jen těžko by se hledal cennější on-page faktor. V tomto článku se podíváme jak url adresu správně nastavit a jestli se to s tou důležitostí tak trochu nepřehání. Ještě před tím, než si prozradíme tři slíbené důvody, vysvětleme si, co to URL adresa je.

Číst dál...

Také vás už nebaví, jak je každý článek s marketingovým zaměřením chytřejší než vy a následně se projeví, že podsunuté informace nejsou postavené na osvědčených metodikách? Nebuďte pokusným králíkem a využívejte pouze moderní návody k okamžitému uskutečnění požadavku. V tomto článku vám poskytneme sérii užitečných rad připravených k okamžité aplikaci. Vše naprosto zdarma a bez jakékoliv nutnosti si stahovat PDF knihy nebo placené návody. Virtuální prostor je plný dostupných informací, stačí si jen vybrat ty správné a následně je použít na svém vlastním projektu.

Číst dál...

V samotném středu jihovýchodní Evropy se nachází Srbsko. Země, o které se toho v Česku moc neví, přitom její význam pro svět není zanedbatelný. Není v EU, ale v roce 2012 byla zahájena jednání o jejím vstupu do Unie.

Číst dál...

Vidina finanční nezávislosti skrze vybudování úspěšného online byznysu je lákavou představou pro stále větší počet lidí. Tradiční zaměstnání neposkytuje tolik potřebnou svobodu pro seberealizaci a nastoluje hmatatelné mantinely bez možnosti je přeskočit. Tento negativní útlum lidských dovedností nás prakticky vyřazuje ze hry. Je na místě popřemýšlet o svých schopnostech a pokusit se ze stínu vykročit.

Číst dál...

Podnikatelský online prostor je zdánlivě náročným hřištěm, kde mohou uspět jen ti nejlepší - ostatně tak, jako je tomu i v ostatních oblastech pracovní činnosti. Online obchod se od klasického tradingu liší především svou rychlostí, celosvětovou návazností na mezinárodní trhy v okamžitém povahovém rysu a nižšími náklady na vlastní provoz.

Číst dál...

E-mail se v dnešní době stává naprosto běžnou součástí komunikačního předávání důležitých poznatků a informací. Pracovní nástroj, bez něhož by se současná společnost prostě neobešla. Používáme ho denně a v průměru nám chodí více jak 120 pracovních mailů. Obstojná porce zpráv je z podstatné části samozřejmě tvořena i nevyžádanou poštou v podobě Spamu. Kolonka předmět se tak stává jedinou šancí, jak se od ostatních odlišit, zaujmout a stát se přečteným. Přinášíme vám 8 pravidel, které vám v této otázce zajistí suverenitu bez zbytečného nátlaku. 

Číst dál...

Marketingová strategie propagačních materiálů se opírá o potřebu oslovit a přimět potencionální klientelu k okamžité akci. V některých případech se může jednat o nákup, o zavolání na příslušné číslo nebo jen kliknutí na dobře viditelný odkaz.

Číst dál...

Vzhled internetové stránky určuje, jestli se návštěvník po daném virtuálním prostoru porozhlédne nebo ho rovnou opustí. První dojem v této oblasti má naprosto stejnou váhu, jako vyzařující sympatie při pohovoru o nové zaměstnání. Ještě dříve, než se vás kdokoliv na něco zeptá nebo naopak dá šanci případnému nákupu, je o vaší budoucnosti již dávno rozhodnuto. Design webových stránek se stává hlavním dogmatem vašeho online marketingu.

Číst dál...

Podnikatelský plán vašeho ostrého vstupu na trh se pozvolna formuje do finální podoby. Již přesně víte, jak bude probíhat prodej, v čem se stane marketingová strategie neprůstřelným pomocníkem a na kolik vás start podnikání vyjde. Neznáte však odpověď na tu nejzásadnější otázku. Je pro vás eseróčko opravdu nejlepší volbou, nebo nebo je lepší jít ve stopách založení OSVČ? Přinášíme vám výhody a nevýhody každé z variant.

Číst dál...

Nákup v internetových obchodech je ze statistického hlediska stále využívanější formou obchodní transakce mezi kupujícím a prodejcem. Tvrdá konkurence však celou polovinu nových virtuálních portálů smete z povrchu zemského během prvního roku.Ptáte se proč? Buď jejich majitelé nevědí, jak se provádí správný online marketing a zapomínají svou značku budovat nebo nedbají na základní zásady poctivého e-shopu - i klient si všimne. Jak se tedy vyvarovat tomu, aby vaše online prodejna nepůsobila neseriózně?

Číst dál...

Každý začínající podnikatel se určitě na svém počátku setkal s tvorbou webových stránek svépomocí, nebo se na tvorbě domluvil se svým kamarádem. Taková operace je samozřejmě možná a nestojí tolik finančních prostředků, ale na druhou stranu se takové výsledky nesetkávají s požadovanými výsledky.

Číst dál...

Boj o zákazníka je psychologickou hrou o schopnosti využít automatizovaných lidských procesů, které lidé dělají zcela bezmyšlenkovitě. Úspěch se pak měří dovedností, na kolik takových procesů dokážete jako poskytovatel služeb využít. Když víte, co lidé hledají a jakým způsobem se rozhodují, máte z poloviny vyhráno. Pro tentokrát jsme si pro vás připravili celkem 5 principů, které dokážou klienta přimět k nákupu.

Číst dál...

Obrovská vlna zájmu okolo kryptoměn nabývá stále větších rozměrů. I přesto, že existuje již celá řada altcoinů, největší popularitě se těší bitcoin. Hodnota jedné mince se pohybuje v řádech tisíců dolarů a navzdory drobným korekcím to nevypadá, že by se v dohledné době mělo něco výrazně změnit. Je ale vůbec možné přiblížit se pohádkovému bohatství díky těžení v domácích podmínkách, nebo jsou ty doby dávno pryč? V článku se dočtete informace o tom, jaké jsou možnosti těžby bitcoinu. Nechybí ani přehled výhod a nevýhod pro snadnější rozhodování.

Číst dál...

Na světě existuje asi 180 mezinárodně uznávaných měn od samojské taly přes českou korunu až po myanmarský kyat. Stejně jako běžné měny však existují také kryptoměny. O bitcoinu už jste pravděpodobně někdy slyšeli, protože právě on byl na trhu první. Ve skutečnosti ale existuje mnohem více kryptoměn a jednou z těch nejpopulárnějších je tzv. litecoin.

Číst dál...

V současné době je pro začínající společnosti velice časově a finančně náročné vytvořit vlastní podnikovou IT infrastrukturu. Přijatelnějším řešením je moderní platforma iPodnik, prostřednictvím které dokážete eliminovat náklady. Zvláště na začátku podnikání to každého jistě potěší.

Číst dál...

Každý dobrý manager i personalista ví, že dobré vztahy na pracovišti jsou velmi důležité. Zaměstnanci tak lépe spolupracují. To se odrazí na pozitivní atmosféře i výsledcích firmy. Jak přispět ke stmelování kolektivu? Odpovědí je teambuilding.

Číst dál...

Online marketing není jen o nákupu prostoru na jiných webových stránkách nebo o placených PR článcích. Online marketing má mnohem pestřejší strukturu, jejíž hranice se neustále posouvají. Není třeba znát veškeré odnože a možnosti současného marketingového trhu, ale pokud se už pro nějakou strategii rozhodnete, dělejte jí dobře.

Číst dál...

Patříte mezi kvalitní specialisty v rámci fotografování a nabízíte své služby k celoplošnému využívání? Svou profesí jste si jisti a v mnohém převyšujete konkurenci, ovšem bez odkazu se o vás nikdo nedozví. Jak v tomto drsném světě plném konkurence zaujmout a dokázat, že právě vy jste tím pravým?

Číst dál...

O tom, že blogová scéna má na českém online trhu stále větší váhu není třeba dlouze diskutovat. To co bylo naprostým standardem za velkou louží před deseti lety se pozvolna prokousalo ii do našeho tuzemského kraje.

Číst dál...

Stránka O nás se stává malým dogmatem každého webového portálu. Někdo se k ní postaví ve stylu představení historie své společnosti. Ti další se snaží zaujmout chytlavými slovy o své jedinečnosti. V drtivé většině se však nikdo ukrytého potenciálu ani nedotkne. Proč dělají české weby chyby úplně všude i tam, kde mají šanci své podnikatelské zaměření a poskytování služeb vyzdvihnout? Vybočte z davu a pohleďte na naší sérii plnohodnotných rad. Zákazník si sekci O Nás otevírá jen z toho důvodu, že ještě není úplně rozhodnutý a rád by se o vás dozvěděl něco více - mečbol máte ve svých rukách.

Číst dál...

Síla marketingu je natolik velká, jak mu to jeho tvůrce dovolí. Tím chceme říci, že vám prověřené strategie nepomohou, pokud do nich nedáte úplně všechno. Jakákoliv chyba vám sníží pomyslné body úspěchu a v případě, že jich nasekáte hned šest - rozhodně jde o vyhozené peníze. Pro tentokrát jsme se rozhodli neradit směrem kupředu, ale poukázat na nejčastější chyby objevující se ve video marketingu.

Číst dál...

V lednu 2017 stál bitcoin zhruba 1000 dolarů. Do konce roku jeho cena stoupla na více než $15000. Toto zvýšení ceny však byl jen vedlejší účinek něčeho mnohem většího: celosvětového akceptování kryptoměn!  Doufáme, že ti, kdo používali kryptoměnu v roce 2017 se dívají zpět s radostí a vzrušením. Pokud jste na krypto noví, jsou věci, které byste měli vědět o tom co se letos stalo s bitcoinem!

Číst dál...

Instagram je stále se rozšiřující sociální sítí, která ve svých prvopočátcích fungovala pouze jako prostor pro rychlé sdílené vizuálních zážitků. Jakmile se však v jakémkoliv segmentu sejde trochu více lidí, okamžitě se tímto směrem zahledí i favorizující marketingové strategie.

Číst dál...

Pochybné společnosti nabízející předražené a mnohdy nefunkční služby se objevují ve všech oblastech podnikání. Nejde nám o to je vymýtit, ale mít se před nimi na pozoru. Bohatě stačí, když jim na lep neskočí jediný člověk  sami pak zaniknou z nedostatku zakázek. Seo agentury se rádi zahalují do stinného mraku informačního embarga.

Číst dál...

Rovnou se zbavme představy, že si sednete ke svým stránkám, dvacet minut je optimalizujete a potom je na rok vystaráno. Něco takového nestihnete ani za dvacet hodin. Těch totiž bude o mnoho víc. Může jich ovšem být i méně než dvacet. Záleží na tom, kolik peněz hodláte do SEO investovat.

Číst dál...

V současné době moderní technologie výrazně zasahují do byznysu a podnikání, přičemž spousta potenciálních zákazníků si vyhledává informace o službách či produktech nejprve na internetu, až potom vyráží do konkrétní kamenné prodejny či firmy. Podnikatelé se z tohoto důvodu začínají zaměřovat na online marketing, protože nestačí mít pouze reprezentativní webové stránky. Uživatelé se na ně musí nějakým způsobem dostat. A pokud nemáte unikátní produkt či službu, potom vás jen těžko mezi nepřeberným množstvím stránek najdou jen tak, aniž byste pro to nehnuli prstem.

Číst dál...

Kam s penězmi? Neustálá inflace a možnost ekonomické krize nás nutí nad touto otázkou přemýšlet. Akcie jsou poněkud složité, navíc jejich hodnota kolísá. To samé platí o kryptoměnách či dluhopisech. Nejlepší je uchovat své jmění v něčem stálém. Koupit byt? Jenomže kdo má naspořeno tolik peněz? Proto nám zbývá poslední možnost, která zatím nikdy neklamala. Pořídit drahé kovy.

Číst dál...

V posledních měsících hodnota virtuálních měn stoupá raketovou rychlostí. Bitcoin se v polovině října dostal nad pomyslnou hranici 5 000 dolarů (v přepočtu 110 000 korun), a tím pádem se jeho hodnota od počátku letošního roku více než zpětinásobila. Pokud se chystáte nakoupit kryptoměnu, pravděpodobně budete hledat nejlepší a nejvýhodnější metodu.

Číst dál...

Kryptoměna Bitcoin dnes překonala hranici 10 000 dolarů jaký bude další vývoj?  Na konci listopadu se bitcoin stále šplhal nahoru, až dosáhl magické výše 10 000 dolarů za jednu minci. Jenom za poslední týden se do nejrozšířenější aplikace pro nákup této kryptoměny přihlásilo sto tisíc nových uživatelů.

Číst dál...